tisdag

Fantomförälskelser .



Vissa av er verkar tro att jag är på väg att bli kär i A. Jag måste ha uttryckt mig otydligt. A är en smutsig våldgästande hjorthund som svettas och dricker upp allt mitt plommonvin. Jag är inte kär i honom.

Jag har aldrig varit kär och jag kommer definitivt inte bli det i en prettoparisien som verkar ha vigt sitt liv till åt att stirra i Mosters urringning och göra min tillvaro till ett helvete.

Men ni som någon gång har varit kära. Det kanske är så att dödslängtan, spruckna läppar, saharamun och oförmåga att se klart är symptom på förälskelse?

Nu ska jag bryta mig in i Mosters garderob.

10 kommentarer:

  1. Fin klänning i videon!
    BTW bra att du inte har blivit kär i A, för han är en franskslusk. O du är inte typen som blir kär i fransksluskar.

    SvaraRadera
  2. "dödslängtan, spruckna läppar, saharamun och oförmåga att se klart"

    Ja, det är mycket typiska symptom på föräldkelse, enligt nyligen förvärvade erfarenheter.

    SvaraRadera
  3. Symptom på kärlek är ibland det kompletta förnekandet. Fast ibland är det bättre att förneka: och ibland förnekar man ingenting för man säger sanningen. Summa summarum: kärlek vänder sig som den själv vill.

    SvaraRadera
  4. TRIST ATT DU SKRIVER SÅ SÄLLAN det går ju fruktansvärt långsamt må jag säga och inläggen är ju himla händelselösa, har du tappat den röda tråden?

    SvaraRadera
  5. Inget fel på le Français, jag är hälften sådan själv. Men att du skulle bli kär i A är en outhärdlig tanke.

    Symptom på kärlek är följande;

    hjärtflimmer
    dövhet
    dödslängtan
    avmagring
    blekhet
    sömnlöshet
    brist på matlust
    svaghet för allt som påminner om rödmålade läppar
    samt ett överdrivet intag av whiskey (famous grouse är det enda som duger) och havannacigarrer.

    SvaraRadera
  6. Du som verkar veta så mycket om fylla; jag är så jävla trött på att vara full. Vad ska jag göra? Jag har också ett mansproblem. Jag hatar män. Jag hatar små söta pojkar som gått på mejan och läser filter och andra postfictionromaner. Vad ska jag göra?

    SvaraRadera
  7. Vanliga symptom på förälskelse är: feber, hosta, muskelvärk, huvudvärk, halsont, matleda, sjukdomskänsla, illamående och diarré. Om man är drabbad ska man försöka undvika folksamlingar och lokaltrafik, inte dela dryckeskärl eller mat, undvika kroppslig kontakt, tvätta händerna regelbundet samt hålla sig uppdaterad om utvecklingen.

    SvaraRadera
  8. Gud vad ni upprepar er! Gå inte och dö innan ni haft sex med någon som ni verkligen verkligen älskar. De anorektiska ideer ni har om kärlek kallas självkontroll och besatthet.

    SvaraRadera
  9. Mycket fin blogg, synd att du inte är på riktigt. Men jag tror det finns fina såna som "du" därute så du är en röst för dem. Tex mig.

    SvaraRadera
  10. Du väljer många vägar Ms Ascot.. du blinde och tyste..
    Din kärlek till din okrönta trygghet får bli ett nytt kapitel... Du måste vända sida ngn gång. Rädsla att inte ha kontroll är ett livs faktum..

    Vi ses på fb... mr jäderberg

    SvaraRadera