lördag

ivy ivy ivy

things to talk abouthommes

8 marche 2009

for the record: carl har fylliga läppar och hatar jeans. skulle han extraknäcka som clown skulle han inte behöva bära peruk. han låter som en yogakvinna när han knullar.

carl har fått tag i Dior Homme-byxorna nu. kris van assches mästerverk från förra våren. från midjan i perfekt tung banankurva mot golvet. jag nämnde dem i ett samlag än gång. han blev arg och sa att jag var sjuk i huvudet men det verkar som han kommit över det nu.

för där står han lutad mot elementet, röker presentcigg (gauloises) och känner sig så fin i sina assche.

// My boyfriend. Dressed in Kris Van Assches he sounds like a yogi when fucking.

5 kommentarer:

  1. Nice life, min sköna.
    Gillar dina yviga betraktelser.

    ....följer med...

    SvaraRadera
  2. Nice life, min sköna
    Yviga betraktelser, med mjukt leende.

    ...follow you...

    SvaraRadera
  3. Du påminner mig om en gammal fransk älskare. Jag var ung och han var vacker. Ett oäkta barn till en fransk greve hävdade han, och jag trodde honom. Sen kom det fram att han var portvaktarparets enda barn. Men han lärde mig att aldrig ha svarta strumpor i bruna skor och han fick mig att älska Céline och Dagerman som vi läste under täcket i hans inrökta chambre de bonne. Överklassen är som bäst när man drömmer den

    SvaraRadera