tisdag

and the morning after

i better be inhalingbetter than no view

alla killar jag träffat det senaste året har gett mig underkläder från agent provocateur i present.

det säger mer om dem än om mig.

jag brukar låta bli att använda BH i ren protest. det är provocerande att de vill bestämma vad som omfamnar mina bröstvårtor varje dag i gågatumingel och på torsdagsbarer. ibland tar jag på mig en present-BH precis efter att vi slutat träffas. som ett väldigt tystlåtet In Your Face.


tycker även att det är genant med killar som trivs med och uppmuntrar till användning av deras festsmutsiga skjortor efter en övernattning. "ta den här" i kombination med med blaskiga hundvalpsögon och en liten handpekning mot närmsta öppna fönster där gardinerna american beauty-svävar i luften. gärna med lite agent provocateur-spets som skymtar ovan den översta knäppta knappen. en cigg kanske. mig spejande ut i morgondiset efter första halsblosset? kanske med trosorna fulla av säd?

killarna jag träffar lever i klyschor. De fattar inte att herrskjortorna och de gotiska stringtrosorna är värre än att handla en ros från en gatuförsäljare, det är värre än att matcha play-tshirts. värre. reducerar mig till en uttjatad filmscen. smala ben, ciggen, gardinerna, gammal ingrodd lukt av trött dior homme-parfym, utsikten. tvingas jag in i den situation en gång till kommer jag inte att byxlös sätta mig i fönstret för att vila blicken.
jag kommer hoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar