torsdag

the bliss of transparency

413

dagens outfit: eskapism (det vanliga)

transparens från dries van noten. tvåfärgade strumpbyxor wolford.

i mosters garderob finns en handstickad cardin-cardi med signatur i nacken som skulle vara så fin som fodral till genomskinligheten i dries-slippen. den var mammas. moster har den bokstavligen inlåst och tror inte mig när jag säger att den skulle förändra mitt liv.

vad ska man ha handstickade cardin-cardies till om man inte får sila fibrerna mellan fingrarna?

ibland blir jag så säker på att hon bara vill mig ont.

3 kommentarer:

  1. your photographs are very, very, very good.

    SvaraRadera
  2. oh thank you!
    love your blogger profile picture. great lips...

    xx erika

    SvaraRadera
  3. det går inte att låta bli att bli inspirerad av dina till mig synes poetiska bilder.

    det står NEW YORK på min tröja.

    SvaraRadera